Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elállás, visszaküldés

Módosítani szeretném a rendelésem, mi a teendő?

Kérlek, módosítási szándékod a rendelés leadását követően minél hamarabb jelezd felénk, hogy még időben, a csomag kiküldése előtt tudjunk Neked segíteni. Módosítási kérelmedet a rendelésazonosítóddal együtt a kontakt@elynslab.hu e-mail címre tudod elküldeni. A csomagokat a rendelés beérkezését követő 6-18 órán belül küldjük ki munkanapokon.

A csomagot mégsem szeretném átvenni, mi a teendő?

Kérlek, ilyen esetben minél hamarabb jelezd felénk a kontakt@elynslab.hu e-mail címen, hogy a csomagot nem szeretnéd, vagy mégsem fogod tudni átvenni. A csomagban lévő termékek árát a csomag visszaérkezése után visszatérítjük.

Átvettem a csomagot, de el szeretnék állni a vásárlástól és visszaküldeni. Mi a teendő?

A csomag átvételtől számított 14 napon belül van lehetőséged a kizárólag bontatlan csomagolású termékeket visszaküldeni. Kibontott, használt termékeket nem áll módunkban visszavenni. Visszaküldési szándékoddal kapcsolatban kérlek, vedd fel Velünk a kapcsolatot a kontakt@elynslab.hu e-mail címen, melyben tüntesd fel a rendelésazonosítódat is a könnyebb ügyintézést elősegítve. Az elállással kapcsolatos további tudnivalókkal kapcsolatban bővebben tájékozódhatsz az ÁSZF-ből.

Mi a visszaküldés menete?

A csomag visszaküldésével kapcsolatban először kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a kontakt@elynslab.hu e-mail címen. Ezt követően egyeztetjük a rendelés részleteit, illetve a visszaküldéshez szükséges címzési adatokat. A csomag visszaérkezése után 3 munkanapon belül kollégáink ellenőrzik a visszaérkezett csomagot, és ezt követően visszatérítjük a termékek teljes árát.

Sérült, vagy hiányos a csomag, mi a teendő?

Amennyiben a csomag láthatóan sérült szállítás közben, kérlek, mindenképp jelezd a futárnak, valamint nekünk is (fotóval mellékelve) a kontakt@elynslab.hu e-mail címen. Amennyiben a csomagban lévő termékek sérültek/hibásak, szintén ugyanezen az e-mail címen tudod felénk jelezni fotóval kiegészítve.

Allergiás reakciót tapasztaltam egy terméknél, mi a teendő?

Allergiás reakció/érzékenység sajnos bárkinél, bármelyik összetevőtől előfordulhat, így ezért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, csak a bontatlan terméket tudjuk visszavenni. Ha a használattal kapcsolatban segítségre van szükséged, bátran írj nekünk a kontakt@elynslab.hu e-mail címre!

Az oldal tetejére